Na czym polega program partnerski HotSpa.pl

Firma HotSpa.pl oferuje dwa rodzaje programów partnerskich.

Pierwszy z nich przewidziany jest dla firmy, które chciałby rozpocząć sprzedaż wanien SPA HotSpring oraz potrzebnych do nich akcesoriów. Pomoże w tym nasza nowoczesna platforma B2B, która umożliwia komfortowe zgranie produktów, synchronizację stanów magazynowych oraz pobieranie materiałów reklamowych.

Drugi program partnerski przewidziany jest dla osób prywatnych lub mniejszych firm i jednoosobych działalności gospodarczych (np. architekci, projektanci wnętrz). Jest to program poleceń, w którym przekazujesz do nas leady, a my zajmujemy się całą resztą.

W obu programach jest część wspólna jaką jest serwis wanien spa. Caly serwis wanien spa leży po naszej stronie 🙂

Czym się wyróżniają dwa programy?

Program B2B przeznaczony jest dla osób chcących sprzedawać nasze produkty pod własną marką. Dla tych osób oferujemy świetne warunki współpracy, konkurencyjne ceny i prowizje, dostęp do materiałów reklamowych jak i możliwość sprzedaży akcesoriów do wanien spa.

Program poleceń jest przede wszystkim skierowany do osób prywatnych, wolnych zawodów (takich jak architekci czy projektanci wnętrz), który chcą dodatkowo zarobić na polecaniu naszych produktów swoim klientom. W tym programie wystarczy, że przekażesz do nas klienta, a my zajmiemy się całą resztą. Klient otrzymuje wtedy od nas rabat, zaś otrzymujesz prowizję o ustalonej z góry kwocie.

Montaż oraz serwis leży w całości po naszej stronie w obu programach, dzięki czemu nie musisz martwić się obsługą wanien.

Dołączenie do obu programów jest w pełni DARMOWE i nie trzeba, żadnego wkładu finansowego.

Program Dostęp do arytkułów reklamowych Serwis Kody rabatowe Wynajem wanny Wpis w CEIDG Ustalanie własnych cen Sprzedaż akcesoriów
Program B2B
Program Poleceń

Warunki współpracy

Dołączenie do programu B2B jest bardzo proste, jednak wymagamy kilku rzeczy.

Jak dołączyć?

  1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy, zaznacz na nim „Platforma B2B” oraz wypełnij NIP.
  2. Po wysłaniu formularza oczekuj na maila zwrotnego od naszego specjalisty, który poprosi Cię o podesłanie wpisu do CEIDG Twojej firmy.
  3. Po weryfikacji i pozytywnej akceptacji Ciebie i Twojej firmy skontaktuje się z Tobą mailowo lub telefonicznie nasz specjalista, który krok po kroku wytłumaczy Ci jak działa nasz system.

Jak wygląda współpraca?

Jeśli zostaniesz zaakceptowany otrzymasz dostęp do naszej biblioteki materiałów reklamowych, otrzymasz swojego własnego konsultanta, który pomoże Ci z każdym problemem.

Po rozmowie z naszym konsultantem oraz krótkim szkoleniu, będziesz mieć możliwość sprzedaży naszych wanien spa. Otrzymasz od nas dostęp do cennika wanien spa oraz do systemu rezerwacji wanien. Sprzedaż wanny jest bardzo prosta:

  1. Sprzedajesz wannę swojemu klientowi po swoich cenach.
  2. Następnie kupujesz od nas wannę po niższej cenie.
  3. Po zakupie nasz serwisant skontaktuje się z Twoim klientem w celu uzgodnienia terminu montażu.

Dostaniesz, również dostęp do naszego systemu dostępnych wanien od ręki. W tym systemie będziesz widzieć, które modele wanien spa są dostępne w przeciągu 1-2 dni. Umożliwiamy rezerwację wanien spa w naszym systemie (np. jeśli klient jeszcze jest niezdecydowany). Rezerwacja trwa 2 tygodnie i jest z góry płatna (ok. 1000 euro).

Jakie wymagania muszę spełnić?

Aby dołączyć do naszej platformy B2B wymagamy następujących rzeczy:

  1. Aktywna i działająca firma (wpis w CEIDG)
  2. Opis swojej firmy (czym się zajmuje, jakie produkty sprzedaje)
  3. Umiejętność posługiwania się językiem angielskim (niektóre materiały będą w j.angielskim).
  4. Doświadczenie w sprzedaży produktów luksusowych/premium (mile widziane)

Jak dołączyć?

  1. Wypełnij formularz na dole strony zaznaczając program partnerski.
  2. Poczekaj na weryfikację od naszego konsultanta.
  3. Otrzymaj specjalny kod rabatowy dla swoich klientów.

Jak wygląda współpraca?

  1. Promujesz nasze produkty na swój sposób. Może to być reklama w internecie jak i polecenie naszych produktów swoim znajomym.
  2. Przekazujesz im swój kod rabatowy (jest unikatowy), dzięki czemu będziemy wiedzieli, że klient należy do Ciebie.
  3. Po sprzedaży i zaksięgowaniu wpłaty od Twojego klienta, na Twoje konto przelewana jest prowizja za sprzedaż wanny.

Wymagania

Nie mamy żadnych wymagań oprócz sposobu reklamowania naszych produktów. Nie wolno Ci reklamować naszych produktów w sposób powszechnie rozumiany jako wulgarny i obraźliwy. Na reklamach nie wolno zamieszczać znaków zakazanych, porównywać nasz produkt do innych produktów oraz wykorzystywać nasze produkty do promocji partii politycznych, programów rozrywkowych i innych niezwiązanych z produktem firm, organizacji oraz osób indywidualnych.  Jest bezwzględny zakaz reklamowania produktów poprzez kampanie mailingowe (z baz nielegalnie uzyskanych), w sieciach reklamowych udostępnianych na strona pornograficznych oraz wszelakich innych sposobów nielegalnej promocji.